ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΟΠΕΥΣΗ

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 28, 2007

Το πρόσωπο της Χρονιάς...
για μένα είναι η Αθανασία Κάρτα - Παρασκευοπούλου, η μάνα που χάθηκε με τα τέσσερα παιδιά της στις φλόγες του καλοκαιριού

Η ψηφοφορία έχει βγεί στη σελίδα του ΣΚΑΪ και τα προφίλ των προσώπων τα έχει γράψει η φίλη μου η Λαμπρινή.
Εξαιρετικές επιλογές στα πρόσωπα !!! Εύγε Λαμπρινή μου!!!
Πάντα καλογραμμένα τα κείμενά σου φυσικά, και πάντα επίκαιρα, τα δε αφιερώματα που κατα καιρούς γράφεις αξίζουν για αποθήκευση στο αρχείο ( future reference) .

Προσωπική μου επιλογή η νεκρή μάνα με τα τέσσερα μικρά της. Συμβολίζει περίτρανα πόσο πρόδωσε τις ελπίδες των ψηφοφόρων του ο Κώστας Καραμανλής.
Η ανικανότητα , η μικροποιλιτική , η έλλειψη οράματος κοστίζουν ανθρώπινες ζωές.
Πού είναι η "επανίδρυση του κράτους", ο εκμοντερνισμός της Δημόσιας Διοίκησης?
Φθηνά λόγια που χάθηκαν μαζί με τις ανθρώπινες ζωές στισ φωτιές της Ηλείας, Λακωνίας, Εύβοιας...
Η φαυλότητα των "μικρών" πολιτικών μας, μάς έχει "παγιδεύσει" και μας πνίγει μαζί με τα παιδιά μας...

Σιγά μην ψήφιζα τον Ζορμπά... αποδείχτηκε λίγος για Del Pietro της Ελλάδας.

Πολύδωρας?... ο ημιμαθής υπουργός που δεν θα μπορούσε να σταθεί σε διοικητική θέση στον ιδιωτικό τομέα ούτε ένα τρίμηνο. Εύχομαι , οι νεκροί της ανικανότητάς του να του στοιχειώνουν τα βράδια. Ο γελοίος δεν είχε ούτε την τσίπα να αποσυρθεί από την πολιτική μετά τις φωτιές!

Αλαβάνος? Ο καπιτάλας δήθεν "αριστερός" που εντελώς τυχοδιωκτικά κινούμενος ( και λόγω της ανικανότητας των δύο γαλαζο-πράσινων μονομάχων) ψάρεψε σε θολά νερά στην παιδεία και στα "ανθρώπινα" δικαιώματα.

Λαζόπουλος? Έλέος όχι άλλη τηλεόραση - και καλά, υπερασπιστής της Ηθικής. Εγώ ΔΕΝ ήμουν στο κότερο...Λυπάμαι αλλά δεν θα πάρω!

Σταλίδης? Η αμέσως καλύτερη επιλογή !!! Ήμουν από αυτούς που υπέγραψαν στο Αντίβαρο. Ήμουν από αυτούς που πολέμησαν για να μην βγεί η ξεφτιλισμένη Γιαννάκου στην Βουλή! Ο Αντρέας πρέπει να αισθάνεται δικαιωμένος πέρα για πέρα για τον αγώνα που έκανε.

Παρατήρηση: Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας βγάζουν πρώτο τον Λαζόπουλο. Κρίμα...πόσο εύκολα ξεχνά ο Έλληνας....

1 Comments:

  • Είδες τι είναι να σε αγαπούν οι φίλοι σου? σου πλέκουν υπερβολικά εγκώμια :-) Να είσαι καλά καρδιά μου, να είμαστε γεροί και ευτυχείς και δημιουργικοί το 2008.

    By Blogger Mirandolina, at 9:31 μ.μ. EET  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home